خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/16 - 14:54
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : استان ها
حاجی پور:

چند طرح آموزشی در آمل به بهره برداری رسید

نماینده مردم آمل در مجلس گفت: ۲ طرح مهم آموزشی درشهرستان آمل بعد از گذشت بیش از ۱۵ سال نیمه کاره بودن، با حمایت دولت سیزدهم و اختصاص اعتبارهای مورد نیاز امسال تکمیل و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، رضا حاجی پور اظهار کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راه خدمت و کمک به پیشرفت کشور از دولت سیزدهم حمایت می کند و خوشبختانه دولت نیز توانسته بسیاری از طرح های نیمه کاره آموزشی را بعد از سالهای طولانی درمسیرافتتاح قرار بدهد.



وی ادامه داد: به طور مثال ۲ طرح مهم آموزشی درشهرستان آمل بعد از گذشت بیش از ۱۵ سال نیمه کاره بودن، با حمایت دولت سیزدهم و اختصاص اعتبارهای مورد نیاز امسال تکمیل و به بهره برداری رسید.



نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی طولانی شدن برخی از طرح های عمرانی ازجمله در حوزه آموزشی را به صلاح کشور و آموزش وپرورش ندانست و گفت که انتظار هست که هم دولت وهم خیران درکنار هم برای تکمیل زودترطرح های آموزشی اقدام کنند.



وی اظهار داشت: استانداردسازی فضای آموزش، تقویت منابع انسانی و بروزآوری تجهیزات باید در آموزش و پرورش مدنظر قرار گیرد.



به گفته حاجی پور اگر می‌خواهیم در آینده جامعه خوبی و بهتری داشته باشیم باید مدارس تراز اول خوب داشته باشیم و دانش‌آموز با خاطره خوب از مدارس خارج شوند.



وی آموزش و پرورش پویا را محور توسعه و پیشرفت کشور دانست و گفت : اگر معلم و محتوای درس‌ها به تراز جمهوری اسلامی باشند مشکلات کشور به حداقل و دانش آموزان به پای نظام خواهند ایستاد.



حاجی پور افزود: اگر منصفانه قضاوت کنیم در کنار کارهای زیادی که بعد از انقلاب اسلامی در کشور انجام شده نقص ها و کمبودهای زیادی نیز وجود دارد که باید برطرف شوند.



نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی همچنین به تاخیر درتکمیل برخی طرح های آموزشی در این شهرستان اشاره کرد و گفت، متاسفانه طرح های آموزشی نیمه کاره درشهرستان آمل بعد از گذشته ۱۵ سال و۱۷ سال توقف، رها شده بود که با پیگیری هایی که انجام شده درکمتر از ۲ سال گذشته فعال و در سال جاری افتتاح شد.



وی افزود : هنرستان زنده یاد "صفایی" آمل، که خانواده این خیر زمین آن را حدود ۲۴ سال قبل به آموزش وپرورش اهداء کردند، اما با وقفه ای چند سال کلنگ زنی و رها شد و اززمان ساخت تا افتتاح آن، حدود ۱۷ سال زمان سپری شد.



حاجی پور یادآورشد، البته نمونه های این گونه طرح ها درحوزه های آموزشی و ورزشی درسطح شهرستان آمل و دیگر مناطق کشور وجود داشت که با حمایت و اختصاص اعتبار از سوی دولت سیزدهم بسیاری از این طرحها تکمیل و افتتاح شده بود./



پایان پیام

  • کد خبر : 369436
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار